Vistas de página en total

martes, 21 de diciembre de 2010

Las Nadalas

Hola el dia miercoles 22 de diciembre de 2010 canto las NADALAS. Las nadalas son : EL POBRE ALEGRE Y SOM EL DIA DE NADAL las cantamos en catalan  ahora os las boi a escrivir:EL POBRE ALEGRE :

Soc pobre i no embejo la vida del ric/ per que me la paso molt be es divertit/ jo paso la vida sense mal de cap/ jo canto i malegro cuan Jesús es nat/. Matinet amb llevo i men baig a la font / amb rento la cara i a fora la son / el ric no pot fero per que no es llevat / jo canto i malegro cuan Jesús es nat/.Jo tinc una llupa tota de vellut/no es ample ni estreta ni cap un tot jus/ai pobre de  mi que se ma esparragat/jo canto i malejro cuan  Jasús es nat/.Josep i Maria pobres baran se/Maria filava Sant Josep fuster/si em de ser pobres si em mudarat/jo canto i malegro cuan Jesus es nat.

SOM EL DIA DE NADAL:

Som el dia de nadal i em de fer olta gatcara!/es el punt de mitja nit i la misa ja es prepara/amb panderos i farrers cantarem unes nadales la/ ximpompa roncara reganyosa reganyosa /la ximpompa roncara reganyosa reganyosa com un ca /aquets dia abenturos es dia da senyalada ens espera un bon dinar  amb la taula ben parade be i aura uncapo rostit i un gall dindi ben farsit / per les neules per les neules i els torrons/. Brindarem ven alegrius per lintfant i per la mare/i al brindar tots tornarem si la copa es plena en care/no i aura pas bona fi si faltava un violi que toques sense parar la musica la musica per ballar.
  som el dia de nadal i em de fer molta gatzara!/es el punt de mitjanit i la misa ja es prepare/ amb pandderos i farrers cantarem unes nadalesla/ximpompa roncara raganyosa reganyossa/la ximpompa roncara reganyosa reganyosa com un ca.


Bueno estas son las nadales

No hay comentarios:

Publicar un comentario